Finansowanie konta użytkownika

Finansowanie konta użytkownika

Gromadzenie i wypłaty funduszy jest łatwe i bezpieczne, akceptujemy następujące metody:

Visa/MasterCard - natychmiastowy dostęp, najszybszy sposób rozpoczęcia handlowania, wystarczy dowolna karta z logo Visa lub MasterCard. Zakupy za pomocą kart Visa/MasterCard są w pełni zintegrowane z ekranem „cashier” systemu Plus500.
Aby w bezpieczny sposób zasilić swoje konto za pomocą karty Visa/MasterCard wystarczy:
→ Przejść do ekranu głównego platformy,
→ Kliknąć „Zarządzanie funduszami”,
→ Kliknąć „Visa/MasterCard”,
→ Wybrać kwotę do wpłacenia i wprowadzić dane szczegółowe karty kredytowej,
→ Kliknąć przycisk Submit – po kilku sekundach zostanie wyświetlone potwierdzenie .

Skrill - aby zasilić konto za pośrednictwem Skrill wystarczy:
→ Przejść do ekranu głównego platformy,
→ Kliknąć „Zarządzanie funduszami”,
→ Kliknąć „Skrill”,
→ Wybrać kwotę i wprowadzić adres e-mail Skrill,
→ Zostanie otwarte nowe okno przeglądarki,
→ Potwierdź przelew na stronie internetowej Skrill.

Przelew bankowy – po uzyskaniu potwierdzenia przelewu użytkownik może rozpocząć handel (może to potrwać do 3 dni).
Aby zasilić swoje konto za pomocą przelewu bankowego:
→ Przejdź do głównego ekranu platformy,
→ Kliknij „Zarządzanie funduszami”,
→ Kliknij „Wire”,
→ Kliknij „Send me Wire Details” (wyślij do mnie szczegóły przelewu),
→ Na adres e-mail użytkownika zostanie wysłana wiadomość z danymi o przelewie i szczegółowymi instrukcjami ,
→ Wykonaj instrukcje podane w wiadomości e-mail, aby dokończyć przelew.

PayPal - aby zasilić konto korzystając z usługi PayPal:
→ Przejdź do ekranu głównego platformy
→ Kliknij opcję „Zarządzanie funduszami”
→ Kliknij opcję „PayPal”
→ Wybierz kwotę i wprowadź dane konta PayPal
→ Wyświetlone zostanie nowe okno przeglądarki
→ Potwierdź przekazanie środków na witrynie PayPal

Należy pamiętać, że aby zasilić swoje konto należy spełnić wszystkie wymagane od rejestrujących się klientów procedury (w tym weryfikacji telefonicznej) i wszystkie wymagane w trakcie zakładania konta dokumenty muszą być ważne (np. weryfikacji dokumentu tożsamości ze zdjęciem i adresu zamieszkania).

Środki pieniężne

Plus500 nie przyjmuje przekazów środków pieniężnych.

Wypłaty

Naszą polityką jest, aby, gdy to tylko możliwe, zwracać środki klientów na konto będące źródłem ich pochodzenia.

Możemy również poprosić klientów o dostarczenie dodatkowej dokumentacji w celu maksymalizacji ochrony funduszy klientów, jak również w celu weryfikacji własności stosowanej metody płatności.