Kontrakty CFD są złożonymi instrumentami i wiążą się z dużym ryzykiem szybkiej utraty środków pieniężnych z powodu dźwigni finansowej. 72% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty w wyniku handlu kontraktami CFD u niniejszego dostawcy. Zastanów się, czy rozumiesz, jak działają kontrakty CFD, i czy możesz pozwolić sobie na wysokie ryzyko utraty pieniędzy.

Kontrakty CFD są złożonymi instrumentami i wiążą się z dużym ryzykiem szybkiej utraty środków pieniężnych z powodu dźwigni finansowej. 72% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty w wyniku handlu kontraktami CFD u niniejszego dostawcy. Zastanów się, czy rozumiesz, jak działają kontrakty CFD, i czy możesz pozwolić sobie na wysokie ryzyko utraty pieniędzy.

72% rachunków detalicznych CFD odnotowuje straty.

Menu

Procedura weryfikacji konta

Dlaczego nie otrzymałem listu potwierdzającego adres?

W zależności od Twojego kraju zamieszkania, możesz mieć możliwość otrzymania od nas listu potwierdzającego adres przypisany do Twojego konta handlowego. W niektórych krajach natomiast ta usługa jest nieobsługiwana. Aby złożyć wniosek o taki list, zaloguj się na platformie Plus500, kliknij "Menu" → “Konto” → “Potwierdź adres” → “Wyślij do mnie list”. Jeżeli nie otrzymasz listu w ciągu 3 tygodni, powinieneś sprawdzić, czy adres zarejestrowany na Twoim koncie jest prawidłowy, a jeżeli to konieczne, skontaktować się z naszym zespołem. Niezależnie od tego, będziesz musiał dostarczyć nam dokument (zdjęcie/skan rachunku za media/wyciągu z konta), aby dokonać weryfikacji konta, zgodnie z naszymi zobowiązaniami regulacyjnymi.

Dowiedz się więcej

Co jest wymagane do weryfikacji konta?

Klienci mają obowiązek weryfikacji swoich kont do celów związanych z identyfikacją i bezpieczeństwem spełniając, wymogi należytej staranności wobec klienta. Na przykład jest to weryfikacja imienia i nazwiska, daty urodzenia, adresu zamieszkania, numeru telefonu, adresu email, metody płatności itp.
Więcej informacji można znaleźć w dziale Często zadawane pytania, w wątku “Dostarczenie dokumentów identyfikacyjnych”.

Dowiedz się więcej

Jak zweryfikować numer telefonu?

Aby zweryfikować numer telefonu, przejdź do głównego ekranu handlowego na platformie Plus500 → Kliknij "Menu" → “Konto” → “Zweryfikuj konto” → Kliknij przycisk “Zweryfikuj” w sekcji "Twój numer telefonu" → Wprowadź swój numer bez numeru kierunkowego kraju → Kliknij "Wyślij do mnie SMS" lub "Zadzwoń do mnie". Na podany numer telefonu powinieneś otrzymać 3-cyfrowy kod, prosimy o podanie go w oknie potwierdzenia numeru telefonu.

Dowiedz się więcej

Jak zweryfikować metodę płatności?

Fundusze wpłacone na Twoje konto muszą zostać przelane przy użyciu metody płatności zarejestrowanej na nazwisko właściciela konta handlowego Plus500 .
W związku z tym, mamy obowiązek zweryfikować płatność, upewniając się, że jesteś uprawnionym właścicielem funduszy przekazanych na Twoje konto. Jeżeli więc dokonałeś wpłaty za pomocą:

Dowiedz się więcej

Jak zaktualizować dane konta?

Aby dokonać zmian danych osobowych zarejestrowanych na koncie handlowym (widoczne na ekranie "Zarządzanie funduszami”/"Informacje osobowe"), prosimy o kontakt z nami w celu wyjaśnienia przyczyn zmiany oraz dostarczenia nam odpowiednich informacji, np. zmiana nazwiska wynikająca z zawarcia małżeństwa lub zmiana adresu zamieszkania. Dokonamy wówczas weryfikacji Twojego zapytania i przeprowadzimy związane z nim czynności, zgodnie z wymogami obowiązujących nas przepisów. Aby się z nami skontaktować, kliknij "Napisz do nas".

Dowiedz się więcej

Czym Jest Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) [TIN]?

Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) [TIN] to osobisty numer używany dla celów podatkowych w danym kraju (czyli w kraju, w którym zgłasza się swoje podatki).

Dowiedz się więcej

Dlaczego nie otrzymałem kodu do weryfikacji numeru telefonu?

Upewnij się, że numer kierunkowy kraju nie został wpisany razem z Twoim numerem telefonu, ponieważ numer kierunkowy kraju jest wybierany automatycznie przez system na podstawie informacji podanych przy rejestracji (na przykład +44 dla Wielkiej Brytanii). Oprócz tego, w ten sposób nie mogą zostać zweryfikowane numery telefonów na kartę typu pre-paid.
W przypadku napotkania dodatkowych problemów, prosimy o skontaktowanie się z nami, klikając odnośnik “Napisz do nas”.

Dowiedz się więcej
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami!
E-mail

Kontrakty CFD są złożonymi instrumentami i wiążą się z dużym ryzykiem szybkiej utraty środków pieniężnych z powodu dźwigni finansowej. 72% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty w wyniku handlu kontraktami CFD u niniejszego dostawcy. Zastanów się, czy rozumiesz, jak działają kontrakty CFD, i czy możesz pozwolić sobie na wysokie ryzyko utraty pieniędzy.