Dlaczego nie otrzymałem listu potwierdzającego adres?
W zależności od Twojego kraju zamieszkania, możesz mieć możliwość otrzymania od nas listu potwierdzającego adres przypisany do Twojego konta handlowego. W niektórych krajach natomiast ta usługa jest nieobsługiwana. Aby złożyć wniosek o taki list, zaloguj się na platformie Plus500, kliknij "Menu" → “Konto” → “Potwierdź adres” → “Wyślij do mnie list”. Jeżeli nie otrzymasz listu w ciągu 3 tygodni, powinieneś sprawdzić, czy adres zarejestrowany na Twoim koncie jest prawidłowy, a jeżeli to konieczne, skontaktować się z naszym zespołem. Niezależnie od tego, będziesz musiał dostarczyć nam dokument (zdjęcie rachunku za media/wyciągu z konta), aby dokonać weryfikacji konta, zgodnie z naszymi zobowiązaniami regulacyjnymi.
Plus500 nie twierdzi, że jest oficjalną instytucją akademicką, która została uznana przez jakiekolwiek państwo/rząd.