Procedura weryfikacji konta

Jak zaktualizować dane konta?

Aby dokonać zmian danych osobowych zarejestrowanych na koncie handlowym (widoczne na ekranie "Zarządzanie funduszami”/"Informacje osobowe"), prosimy o kontakt z nami w celu

Dowiedz się więcej

Jak zweryfikować metodę płatności?

Fundusze wpłacone na Twoje konto muszą zostać przelane przy użyciu metody płatności zarejestrowanej na nazwisko właściciela konta handlowego Plus500

Dowiedz się więcej

Jak zweryfikować numer telefonu?

Aby zweryfikować numer telefonu, przejdź do głównego ekranu handlowego na platformie Plus500 → Kliknij "Menu" → “Konto” → “Zweryfikuj konto”

Dowiedz się więcej

Co jest wymagane do weryfikacji konta?

Klienci mają obowiązek weryfikacji swoich kont do celów związanych z identyfikacją i bezpieczeństwem spełniając, wymogi należytej staranności wobec klienta

Dowiedz się więcej

Czym Jest Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) [TIN]?

Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) [TIN] to osobisty numer używany dla celów podatkowych w danym kraju (czyli w kraju, w którym zgłasza się swoje podatki).

Dowiedz się więcej

Dlaczego nie otrzymałem listu potwierdzającego adres?

W zależności od Twojego kraju zamieszkania, możesz mieć możliwość otrzymania od nas listu potwierdzającego adres przypisany

Dowiedz się więcej

Dlaczego nie otrzymałem kodu do weryfikacji numeru telefonu?

Upewnij się, że numer kierunkowy kraju nie został wpisany razem z Twoim numerem telefonu, ponieważ numer kierunkowy kraju jest wybierany automatycznie przez system na podstawie informacji

Dowiedz się więcej
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami!
E-mail

Kontrakty CFD są złożonymi instrumentami i wiążą się z dużym ryzykiem szybkiej utraty środków pieniężnych z powodu dźwigni finansowej. 76,4% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty w wyniku handlu kontraktami CFD u niniejszego dostawcy. Zastanów się, czy rozumiesz, jak działają kontrakty CFD, i czy możesz pozwolić sobie na wysokie ryzyko utraty pieniędzy.