Dlaczego nie udało się dokonać wpłaty?

  • Zakończenie procesu weryfikacji konta: w niektórych przypadkach saldo Twojego konta nie uwzględni wpłaconych środków zanim nie zostanie zakończona weryfikacja konta lub metody płatności. W takim wypadku otrzymasz odpowiednią informację na ten temat.
  • Ukończenie wpłaty: upewnij się, że wykonałeś wszystkie czynności związane z dokonaniem wpłaty. Na przykład, dokonując wpłaty za pośrednictwem PayPal/Skrill (jeżeli metoda jest dostępna dla Twojego regionu), należy dokonać jej na stronie danego e-portfela.
  • Metoda płatności: dana metoda płatności może być powiązana tylko z jednym kontem. Jeżeli metoda płatności (karta debetowa/kredytowa, portfel elektroniczny) została już wcześniej powiązana z innym kontem handlowym, nie można za jej pomocą dokonywać wpłat.
  • Ograniczenia wpłat: w przypadku otrzymania komunikatu o błędzie, wraz z informacją o przekroczeniu limitu wpłat lub jeśli nie jesteś w stanie dokonać wpłaty z jakiegokolwiek innego powodu, prosimy o skontaktowanie się z nami, klikając odnośnik “Napisz do nas”.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami!
E-mail

Kontrakty CFD są złożonymi instrumentami i wiążą się z dużym ryzykiem szybkiej utraty środków pieniężnych z powodu dźwigni finansowej. 76,4% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty w wyniku handlu kontraktami CFD u niniejszego dostawcy. Zastanów się, czy rozumiesz, jak działają kontrakty CFD, i czy możesz pozwolić sobie na wysokie ryzyko utraty pieniędzy.