Jakie muszę przesłać dokumenty?

Przed rozpoczęciem dokonywania transakcji przez klienta na nowym koncie (nawet jeżeli posiadał on już kiedyś konto) musimy przeprowadzić weryfikację jego tożsamości oraz adresu zamieszkania. Przepisy stosowane w niektórych jurysdykcjach umożliwiają elektroniczną weryfikację danych, w innych natomiast, konieczne jest dostarczenia stosownych dokumentów. Ponadto, w ramach procesu due diligence, możesz być zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających Twój adres zamieszkania oraz wybrane informacje dotyczące sposobu płatności, którego chcesz używać do zasilania swojego konta.

Nasze wymogi dotyczące weryfikacji tożsamości mogą obejmować następujące elementy:

  1. Dokument tożsamości wydany przez instytucję państwową, który zawiera wszystkie następujące informacje:
    1. Zdjęcie
    2. Numer indentyfikacyjny
    3. Imię i nazwisko
    4. Data urodzenia
    5. Data ważności
  2. Dokument potwierdzający adres zamieszkania, na którym widnieje Twoje pełne imię i nazwisko. Dokument stanowiący potwierdzenie adresu zamieszkania musi być wydany przez instytucję finansową, zakład użyteczności publicznej, agencję rządową lub organ sądowy i może to być jeden z poniższych dokumentów:
    • wyciąg z konta bankowego,
    • wyciąg z karty kredytowej,
    • rachunek za energię elektryczną,
    • rachunek za wodę lub gaz,
    • rachunek za podatek miejski,
    • zaświadczenie o opodatkowaniu,
    • rachunek za telefon,
    • rachunek za telewizję lub
    • rachunek za Internet
  3. Weryfikacja źródła Twoich środków finansowych. Aby udowodnić, że jesteś prawowitym właścicielem środków zdeponowanych na koncie handlowym Plus500, możesz zostać poproszony o przesłanie kopii lub skanu jednego lub kilku z następujących dokumentów (w zależności od używanego sposobu płatności): przód Twojej karty kredytowej/debetowej lub wyciągu z karty debetowej/kredytowej.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami!
E-mail

Kontrakty CFD są złożonymi instrumentami i wiążą się z dużym ryzykiem szybkiej utraty środków pieniężnych z powodu dźwigni finansowej. 76,4% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty w wyniku handlu kontraktami CFD u niniejszego dostawcy. Zastanów się, czy rozumiesz, jak działają kontrakty CFD, i czy możesz pozwolić sobie na wysokie ryzyko utraty pieniędzy.