Plus500 does not provide CFD services to residents of the United States. Visit our U.S. website at us.plus500.com.

Akademia handlowa
Poznaj podstawowe informacje o naszej platformie i doskonal swoje umiejętności handlowe dzięki naszym filmom instruktażowym i innym materiałom edukacyjnym.

Wypłaty

Jak mogę dokonać wypłaty środków?

Aby dokonać wypłaty, należy postąpić według poniższych instrukcji:
Kliknij “Fundusze” → “Wypłata” → Wybierz preferowaną metodę wypłaty → Uzupełnij pola i kliknij przycisk „Otwórz wypłatę" (w przypadku urządzeń mobilnych możesz przejść do ekranu “Fundusze” z poziomu przycisku menu).

Dowiedz się więcej

Zwrot na karty kredytowej/debetowej (polityka firmy)

Jeżeli korzystasz z karty kredytowej/debetowej do wpłacania środków na konto Plus500, w przypadku wypłaty, będziemy zawsze starali się najpierw dokonać zwrotu na kartę, niezależnie od metody wypłaty wybranej przez Ciebie we wniosku. Wybrana przez Ciebie metoda jest metodą awaryjną, na wypadek, gdyby nie można było wypłacić środków na kartę kredytową/debetową, z której dokonano wpłaty. Po zatwierdzeniu i przesłaniu, środki są zwracane przed kolejnym miesięcznym okresem rozliczeniowym Twojej karty kredytowej/debetowej.

Dowiedz się więcej

Jakie są ramy czasowe realizacji dla każdej z metod?

Czas oczekiwania na przetwarzenie żądania wypłaty wynosi zazwyczaj jeden dzień roboczy, w celu umożliwienia nam realizowania różnych kontroli bezpieczeństwa przed rozpoczęciem dokonania płatności. Czas otrzymania wypłaty jest zależny od metody płatności oraz czasu przetwarzania zlecenia przez trzecią instytucję przetwarzania płatności.
Ekran wypłaty na platformie handlowej zawiera minimalne wymogi dotyczące wypłaty dla każdej metody płatności. Przetwarzanie zlecenia wypłaty na kwotę mniejszą niż minimalna kwota wypłaty może spowodować nałożenie opłat na Twoje konto.

Dowiedz się więcej

Kiedy konieczna jest akceptacja wpłaty PayPal?

Realizacja wypłaty za pośrednictwem e-portfela Papale może wymagać zalogowania się na koncie PayPal i zaakceptowania płatności.

Dowiedz się więcej

Ograniczenia wypłat

Wszystkie metody wypłaty posiadają minimalne progi kwotowe, które można zobaczyć na platformie handlowej, na ekranie wypłat.
Nasza formalna polityka, tam gdzie to możliwe, zakłada dokonywanie wypłat wyłącznie na konto z którego dokonywane są wpłaty. Pamiętaj, że możesz zostać poproszony o przesłanie dokumentacji w celu dokonania weryfikacji twojej metody płatności by dokonać wypłaty. Więcej informacji na temat wypłat można znaleźć w naszej Umowie z użytkownikiem.

Dowiedz się więcej

Statusy wypłat

Czas oczekiwania na przetwarzenie żądania wypłaty wynosi zazwyczaj jeden dzień roboczy. W ciągu tego czasu, zlecenie wypłaty przechodzi przez szereg etapów. Możesz śledzić status Twojej wypłaty, wybierając opcję:

  • Android i WebApp: "Menu" → "Narzędzia" → "Raporty" → "Historia walutowa"
  • iOS: "Więcej" → "Konto" → "Raporty" → “Historia walutowa”

Dowiedz się więcej
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami!

Plus500 nie twierdzi, że jest oficjalną instytucją akademicką, która została uznana przez jakiekolwiek państwo/rząd.

Przetestuj swoją wiedzę

Gotowy na następny krok w Twojej podróży?

Dlaczego Plus500?

Ochrona i bezpieczeństwo

Twoje dane są bezpieczne, a Twoje fundusze są przechowywane na segregowanych kontach bankowych, zgodnie z wymaganiami regulacyjnymi.

Profesjonalne wsparcie

Korzystaj z całodobowej, dedykowanej obsługi klienta, dostępnej w wielu językach.

Regulacje prawne

Spółka Plus500CY Ltd posiada autoryzację Cypryjskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd i podlega jej regulacjom (licencja nr 250/14).

Niezawodność

Plus500 Ltd jest firmą FTSE 250 notowaną na rynku głównym Londyńskiej Giełdy Papierów Wartościowych dla spółek giełdowych.